środa, 10 września 2014

Podzielę się

Dzisiaj tak nie typowo, bo o biżuterii.
Nie dawno przypadkiem trafiłam na taki rodzaj biżuterii, która jest wytwarzana ręcznie metodą tzn wire wrapping i muszę przyznać, że to kupiło moje serce.
Jestem fanką oryginalnych rzeczy i to wpasowuje się w moje gusta. Nie wiele jest sklepów z taką biżuterią i ciężko trafić na coś co w 100% mnie kupi. Na chwile obecną najbardziej podoba mi się:

Oczywiście w cenach dla mnie osiągalnych, bo są i dużo droższe i piękniejsze. Ten kosztuje 120 zł, trochę dużo, ale wiem, że musiało być w to włożone mnóstwo pracy i żałuje, że w środku nie ma żadnego kamienia szlachetnego. Zwykle wstawiane są takie szklane kamienie. A niestety za kamienie szlachetne trzeba by było zapłacić więcej. A marzę o podobnym naszyjniku, ale z ametystem (bo to zdecydowanie mój kamień).
Jeżeli ktoś z was nie znał wcześniej takiej biżuterii, a ceni sobie oryginalność to polecam poszukać w internecie. Nie chce na razie dzielić się tą biżuterią z osobami z mojego otoczenia żeby ktoś przypadkiem nie kupił czegoś takiego przede mną. Wiem, że to lekko egoistyczne, ale nic na to nie poradzę, dlatego puszczam to w internet :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz